free logos

aboneaza-te gratis prin email la acest blog

Enter your email address:

30 noiembrie 2011

~special day~





Pierduta-n noaptea gandurilor ....poeziiile nu imi apar in minte, rimele nu doresc sa mi se alature , as vrea sa va incant cu o mica poezie, dar acum nu se prea poate, am sa incerc in alta noapte . 
Timpul trece atat de greu cateodata , cu cat ne dorim mai mult un lucru , cu atat se lasa asteptat mult mai mult.
Se aproprie incet. incet, o zi importanta pentru mine, o zi cand toate persoanele dragi sunt langa mine, persoane de care ma leaga amintiri frumoase, clipe minunate si multe nebunii.
Se aproprie ziua mea si prietenii mei care  mi-au luat sufletul si sunt mereu cu mine , asteapta si ei nerabdare sa soseasca acea zi si eu sa fiu happi ca ii vad pe toti impreuna sa ii huguiesc tare tare pentru a simti dorul ce il am pentru ei.
Sunt putini, sunt nepretuiti ,sunt doar EI, prietenii mei . Va trimit un gand bun si va multumesc ca existati in viatza mea.
Dragi cititori, alegeti-va cu grija prietenii si care ii simtiti la suflet pastrati in viata voastra fara nicio ezitare pentru ca in orice moment sunt acolo langa noi fara ezitare si ne ajuta cu tot ce le sta in putinta.
Love my angels..love my friends >:D<>:D<


Niciun comentariu:

cultivarea legumelor ecologice

cultivarea ciupercilor

Pensiune agroturistica

Ghidul managerului de ONG(comandati!!!)

Finantari europene